Forum
Zobacz co słychać na naszym forum>>>

Najnowsze tematy:

Dodaj zdjęcie
Dodaj zdjęcia z Małopolski >>>
Google+
Ładuję...
Data dodania lub aktualizacji: środa, 28 maja 2014, 19:44:28
Autor: admin
Home » Menu Główne » Dzieje się » Wiadomości » Krynica Zdrój w finale akcji Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!

Krynica Zdrój w finale akcji Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!

Krynica-Zdrój z 4 083 601 przytuleń jest jednym z trzech miast, które zdobyło najwięcej przytuleń od swoich sympatyków i znalazło się w finale II edycji akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!”. Tegorocznymi finalistami są również Augustów i Rawa Mazowiecka. O tym, która z trzech miejscowości zdobędzie w tym roku tytuł Najmilszego Miasta w Polsce, decydować będzie zaangażowanie mieszkańców oraz sympatia wszystkich Polaków. Nagrodą dla zwycięskiego miasta jest promocja w ogólnopolskich mediach o wartości aż pół miliona złotych. 

W ramach akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!” poszukujemy najbardziej sympatycznej miejscowości w Polsce, czyli takiej w której mieszkają życzliwi, uśmiechnięci, mili i otwarci ludzie. A w dodatku są tacy nie od święta czy na pokaz, ale na co dzień, bezinteresownie. Akcja jest skierowana do wszystkich Polaków, którzy mogli w pierwszym etapie wysyłać przytulenia do przyjaciół i znajomych i w ten sposób zbierać punkty dla swoich miast na stronie www.fioletowastrona.pl, poprzez Facebooka lub za pomocą aplikacji mobilnej.

Do tej pory w akcję zaangażowało się ponad 800 miast z spośród 913 miejscowości, a mieszkańcy i sympatycy wysłali ponad 30 milionów przytuleń. To dobitnie pokazuje, że potrafimy być dla siebie mili i uprzejmi. Potrafimy się zorganizować i wspólnie przeżywać te najbardziej pozytywne emocje. Z rankingiem najmilszych miast w Polsce można się zapoznać na www.fioletowastrona.pl/ranking-miast.

Pierwszy etap plebiscytu „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!”, w którym wszyscy dopingowaliśmy swoje ulubione miejscowości, dobiegł już końca. W pierwszej fazie akcji pomysłowość i zaangażowanie wielu miast zasłużyły na ogromne brawa. Przejawy tego zaangażowania były przeróżne: ludzie przytulali się na ulicach, robili zdjęcia z fioletową krówką, organizowali przeróżne imprezy zaczynając od turniejów Zumby, a na klubowych kończąc. Zaangażowani byli wszyscy. Swój entuzjazm dla ulubionych miejscowości wykazali zarówno dziadkowie jak i wnuczęta. Urzędnicy mobilizowali do wysyłania wirtualnych przytuleń. Pomysłowość rodaków i tym razem nie zawiodła!

Co dalej? - kolejne etapy akcji

3 zwycięskie miasta – Augustów, Rawa Mazowiecka i Krynica Zdrój będą się starały przekonać Polaków do swojej wyjątkowej atmosfery i miłych obyczajów swoich mieszkańców. Pomogą im w tym flashmoby, które mieszkańcy każdego z miast finalistów będą mieli za zadanie zorganizować. Wydarzenia zostaną sfilmowane i będzie można je obejrzeć m.in. na www.fioletowastrona.pl już od 15 czerwca. Wtedy też ruszy głosowanie na jedno z 3 miast finalistów. Wszyscy Polacy będą mogli wyrazić swoją sympatię do miast finalistów przytulając je na www.fioletowastrona.pl, na Facebooku oraz w aplikacji mobilnej.

W niedzielę, 6 lipca br. odbędzie się Wielki Finał, podczas którego Polacy poznają zwycięzcę akcji „Milka. Wybierzmy Najmilsze Miasto w Polsce!”. W trzech miastach-finalistach jednocześnie zorganizowane zostaną rodzinne imprezy plenerowe. Przez cały dzień mieszkańcy miast i ich goście będą mogli brać udział w niecodziennych atrakcjach, przygotowanych przez organizatorów: koncertach z udziałem gwiazd, zabawach oraz konkursach z nagrodami. Najważniejsze wydarzenia w trakcie imprez będą relacjonowane w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych. Wielki finał na żywo zobaczą miliony Polaków w telewizji TVN. Najważniejszym wydarzeniem, przed ogłoszeniem zwycięzcy, będzie finałowa konkurencja – wielkie przytulanie mieszkańców. Jej wyniki połączymy z liczbą wirtualnych przytuleń każdego miasta. Dzięki temu wyłonimy Najmilsze Miasto w Polsce. 

O co walczą miasta?

Nagrodą dla zwycięzcy, Najmilszego Miasta w Polsce, jest promocja dla miasta i mieszkańców w mediach ogólnopolskich o wartości pół miliona złotych. Rozpocznie się ona po zakończeniu całej akcji. Materiały filmowe, rozmowy na antenie, strony reklamowe poświęcone Najmilszemu Miastu w Polsce, a także relacje z eventu finałowego znajdą się w ogólnopolskiej telewizji, radiu, prasie oraz w internecie. Informacje pojawią się także na stronie akcji www.fioletowastrona.pl, a także na oficjalnym profilu Milki na Facebooku oraz YouTube.

Przemysław Sulewski
Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju    

Udostepnij na Facebooku
comments powered by Disqus
     

Nie przegap nowości na stronie!







 

 Zobacz jeszcze na: